قیمت کویل آب گرم به همراه خرید

09121074065 شماره همراه
کویل آب گرم
کویل آب گرم ( hot water coil ) دستگاهی است که دارای لوله های مارپیچ می باشد و با گردش آب گرم درون این لوله ها هوایی که از بین آن ها عبور می کند گرم می شود.
با ما تهویه
با ما تهویه

 

کویل آب گرم

کویل آبگرم با قابلیت نصب بر روی یونیت داخلی داکت اسپلیت، این امکان را فراهم می کند تا در فصول سرد سال، با تامین آبگرم از طریق موتورخانه مرکزی و یا پکیج گرمایشی، دستگاه به صورت یک سیستم گرمایشی عمل نماید و مباردت به گرم کردن فضای داخلی ساختمان کند. به بیان دیگر، با نصب کویل آبگرم برای داکت اسپلیت، دیگر نیازی نیست تا در فصول سرد کمپرسور دستگاه روشن شود. و تنها فن یونیت داخلی با مصرف ناچیز نیروی برق، جریان هوا رو از بین فین های کویل آبگرم عبور داده و هوای گرم را به داخل ساختمان پرتاب می کند. از آنجا گرم کردن ساختمان با استفاده از سوخت گاز طبیعی راهکاری ارزان تر در قیاس با انرژی برق می باشد، نصب کویل آبگرم برای داکت اسپلیت می تواند صرفه جویی اقتصادی بیشتری را برای شما به ارمغان آورد.

به طور کلی در داکت اسپیلت ها از هوای برگشت داخل هر واحد استفاده می شود تا راندمان کاری دستگاه بالا رود که این امر موجب مصرف سوخت کمتر می شود. خوب است بدانید که سرمایش و گرمایش در این دستگاه به وسیله ی حرکت هوا در واحد داخلی (هواساز) با مکش هوای داخلی صورت می گیرد. عملکرد سرمایشی این سیستم کاملا مانند کولرهای گازی و اسپلیت ها می باشد و برای گرمایش در این سیستم از کویل آب گرم استفاده می شود.

 

مزایای کویل آب گرم

کویل آبگرم داکت اسپلیت به جهت استفاده از گرمایش دستگاه با آبگرم تامین شده توسط پکیج دیواری یا موتورخانه به کار برده میشود. این محصول یک سیستم ابداعی در کشور ایران و کشورهایی است که هزینه سوخت های فسیلی (گاز) نسبت به برق کمتر بوده، بهمین دلیل گرمایش از این طریق مقرون بصرفه تر از سیستم کمپرسور می باشد. معمولا دستگاه های داکت اسپلیت دارای کویل آبگرم فابریک نبوده و این محصول بصورت جداگانه خریداری شده و در ورودی/خروجی هوای یونیت داخلی دستگاه نصب میشود. میزان گرمایش از طریق کویل آبگرم نسبت به سرمایش دستگاه (با معیار BTU/h) بیشتر بوده بعنوان مثال دستگاهی با 30.000 BTU/h سرمایش معادل 36.000 BTU/h گرمایش را از طریق کویل آبگرم تامین مینماید. برای کنترل کویل آبگرم داکت اسپلیت از یک ترموستات اتاقی جداگانه استفاده می شود.

کویل آب گرم

 

قیمت کویل آبگرم

قیمت کویل آب گرم به ظرفیت کویل و شرکت تولید کننده بستگی دارد. کوئل آبگرم در ظرفیت های 24000 ، 30000 ، 36000 ، 42000 ، 48000 و 60000 تولید می شود و هر چه ظرفیت کویل بیشتر باشد قیمت آن هم بیشتر است. برای دریافت قیمت کویل ابگرم با ما ، در با ما تهویه تماس بگیرید. قیمت ارزان و مقرون به صرفه به همراه کیفیت بالا از مهمترین ویژگی های محصولات ما می باشد.

 

خرید کوئل آب گرم

برای خرید کوئل آب گرم باید به ابعاد ، ظرفیت و نوع برند آن توجه کرد.

 

برای خرید کویل آب گرم داکت اسپلیت  با برند بیتا سرویس با شماره های ما تماس بگیرید.

02133060066        09121074065

 

کویل آب گرم ( hot water coil ) دستگاهی است که دارای لوله های مارپیچ می باشد و با گردش آب گرم درون این لوله ها هوایی که از بین آن ها عبور می کند گرم می شود. کوئل آبگرم در انواع متفاوت توسط شرکت های زیادی تولید می گردد که بیشتر در سیستم تهویه مطبوع داکت اسپلیت کاربرد دارد. در واقع برای کاهش هزینه های مصرف برق داکت اسپلیت در فصل سرد و تامین هوای گرم ، کویل ابگرم تولید شد تا به جای استفاده از انرژی برق از گاز استفاده کند. این موضوع موجب تولید کوئل ابگرم توسط بیتا سرویس شده است چرا که برای کشوری مانند ایران هزینه گاز بسیار پایین تر از هزینه برقی مصرفی دستگاه است.

 

تامین آب گرم کویل از طریق موتورخانه

یونیت داخلی داکت اسپلیت مجهز به کویل های آب گرم است که هوا را با استفاده از فن از بین کویل ها عبور میدهد و هوای گرم مورد نیاز برای ساختمان را تامین میکند. آب گرمی که برای عملکرد گرمایشی این سیستم مورد نیاز است از موتورخانه فراهم میشود و توسط پمپ به کویل ها فرستاده میشود. در این سیستم نیازی به لوله کشی و رادیاتور در ساختمان نمیباشد زیرا فن ها با عبور دادن هوا از کنار کویل ها باعث گرم شدن آن شده و در نتیجه این هوا از طریق کانال ها در بخش های مختلف ساختمان توزیع شده و فضای آن را گرم میکند.

 

تامین آب گرم کویل از طریق پکیج

در این روش گرمایش, تامین آب گرم مورد نیاز کویل از طریق پکیج گرمایشی صورت میگیرد. با استفاده از پکیج که در فضای مفید ساختمان نصب میشود دیگر نیازی به موتورخانه برای تامین آب گرم نمیباشد.

 

محصولات بیتا سرویس در زمینه کویل آب گرم

 

خرید کویل آب گرم

قیمت کویل آب گرم

کویل آب گرم

 

 

 



امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
(اختیاری)
تماس بگیرید